Så mysigt när man får små överraskningspaket.

 
 
I Lörddags innan vi åkte iväg fick jag en fin present av familjen. Hon tog med mig till stans skobutik, Pretty Ballerinas, redan en av mina första dagar här. Vi kollade lite på skor, hon frågade efter min skostorlek, sen drack vi juice i kvällsolen på cafeet bredvid. Nu kom hon hem med en stor rosa påse. Sa att jag inte kan bo här utan att äga ett par av dessa ballerina skor. Skorna tillverkas på ön, i fabriken precis jämte cafeet och butiken. Märket heter Jaime Mascaró och dem är tydligen ganska omtalade och kändisar över hela världen anväder dem.Öppnade paketet och i fanns ett par gröna ballerina skor! Dem är så snälla och tar hand om mig hela tiden. Inte skorna då, utan familjen. Tack snälla familj!
 
España, Verkligheten | Ferreries, Jaime Mascaró, Paket, Pretty Ballerinas, cajsa, glad, helg, menorca, present, skor, överraskning | |
#1 - - Kisstina:

Alltså vilken fin familj du har fått tag på! :)

Svar: helt klart bäst! kunde inte haft mer tur! (:
Cajsa Elandsson Granemalm

Upp