En liten kvällsuppdatering från kontoret. Utomhus har vi 23 grader.

 
 
 
Det är fest hemma i huset. Folk som pratar spanska och skrattar med varandra. Barn som springer omkring, det hela låter väldigt trevligt, förutom att jag faktiskt knappt förstår ett ord. Catalan låter inte alls som den spanskan vi lärde oss nere i söder. Provsmakade massor små olika bröd och drack lite sangria innan jag drog mig ut i trädgården och klappade grannens katt tillsammans med barnen. Efter en stund dök det upp en liten tallrik med efterrätter till mig. Smaskade i mig det hela när jag satt på en kudde på en av uteplatserna och såg ut över staden. Sedan fick jag en egen nyckel till kontoret och smög ner hit. Internetkillarna var på beök i fredags morse. Det går inte att få internet från den sändaren som dem anväder, för vi är inte i riktning mot det berget, så ett annat företag ska komma nästa vecka och förhoppningsvis får vi igång internet då. Fast jag måste ändå säga att det är helt okej att inte ha internet i huset. Skulle funka att ha det såhär.
 
España, Verkligheten | 23 grader, Ferreries, Isa, Isabel, Kväll, cajsa, kontoret, menorca, oktober, staden | |
#1 - - Ronald W:

Vilken söt unge! :)

Svar: haha då ska du se henne när hon skrattar! Såå söt! små vassa tänder, ser lite evil ut! (:
Cajsa Elandsson Granemalm

Upp