Att sova i en gräddbakelse.

 
Att vakna idag var det finaste någonsin! Vi tar historien från början och hoppar tillbaka till igår. Igår var en kall dag. Jag förstod inte det när jag först lämnade huset. gav mig ut i jeans, tröja och keps. Tänkte inte så mycket på det. När jag skulle gå tillbbaka till huset vid runt tre tiden var det bara 16 grader ute och jag höll på att frysa fingrarna av mig. Kom in i ett kallt hus. Med ett ännu kallare sovrum, tog på mig min vinterjacka och la mig i sängen. Nästa gång jag skulle gå ut stack jag in armarna i jackan och jag hittade mössa och vantar! Gissa om lyckan var gjord. Och näsdukar i jackfickan. Det gäller att vara förberedd. Nicole satt med raggsockar och filt när jag hämtade henne och ville inte alls gå ut och spela tennis. Vilket jag mycket väl kan förstå. Fick med henne till slut och en snäll mamma till den gladaste ungen i hela stan pratade med mig. Hon kunde engelska. Så vi satt där och huttrade i våra vinterjackor. Gick till fotokursen och sen var klockan halv tio. Vandrade backar upp till huset och kom in i ett lite varmare hus men ett lika kallt sovrum. Jag fick låna Georges nya supersize täcke! Gick och la min i min 90cm säng med ett underlakan, ett underlakan till, två sådanadär avlånga spanska kuddar. Ett lakan som påslakan, supersize täcket, ett vanligt täcke, ett lakan till och ett överkast vid fötterna! Det stora täcket var så fluffigt och mysigt, när jag vaknade och solen sken in genom den vita gardinen in i det vita rummet kändes det som att jag låg och sov i en stor bakelse! Steg upp och det var en brasa tänd i den öppna spisen!
España, Verkligheten | |
#1 - - Sarah:

Önska det fanns en bild. MEN MYS! <3

Upp