Zlatan Ibrahimovic.

 
 Landslaget:%20Zlatans%20alla%20fyra%20fantastiska%20fulltr%C3%A4ffar
 
Tusentals uppdateringar om Zlatan, hela tiden. Så mycket zlatan. Jag som är helt ointresserad av fotboll. Okej att jag går och kolla på omkring fyra fotbollsträningar i veckan. + en match. Men jag trodde att det var allt. Tydligen har jag lyckats utvecklat något underliggande intresse för fotboll. För efter alla dessa uppdateringar var det något som fick mig att klicka en på en spännande länk och kolla på detta klippet av Zlatans fyra mål igår kväll! Och det är helt insane. Jag blir glad av det, trots att jag egentligen inte bryr mig, och jag sitter ensam här i soffan och skrattar högt. Sista målet är galet! Var tvungen att diskutera det med någon och har nu haft en spännande första-gången koversation om fotboll med Kisstina! som sagt, GALET!
España, Verkligheten | 2-4, Zlatan, Zlatan Ibrahimovic, fotboll, friendsarena, galet, komentator, mål, september 2012, sjukt, sverige, sverige - england, sweden | |
#1 - - Ronald W:

hahaha! ja tänk som vi håller på :)

Svar: Galet!
Cajsa Elandsson Granemalm

Upp