Studentkort till lillebror.

 
Jag pratar inte ofta om vad jag gör, som att jag gör sådant här till exempel. Kort. Detta gjorde jag till min bror när han tog studenten. Blev nöjd! Jag önskar att jag gjorde mer sådant här. Men eftersom att jag är sjukt självkritisk när det gäller saker jag gör så blir det sällen likabra som jag tycker det ska bli och det tar ofta flera timmar. Hade gärna velat ha ett bord framme, gärna ett helt rum, med saker så jag skulle kunna sätta mig en stund när jag känner för det. Det hade varit toppen. Men för tillfället måste jag gå in i garderoben, hämta grejer och leta bord varje gång så det är lite krångligt tycker jag för det mesta. Min syster är för det oftast med mig och gör kort. Ibland friviligt och ibland för att jag mutar henne. Hon alltid supersöt och tar kort på dem när jag är klar.
Verkligheten | |
Upp