Heeeemmmmaaaaa

Mamma tycker att det börjar bli dags för mig att gå och lägga mig. Hon kanske har rätt. Jag han inte ens räkna timmarna jag har varit uppe längre. Steg jag upp igår eller var det i förgår? Fast nu är klockan efter tolv. Visst kan det inte varit dagen innan dess? Kom hem till Ljungby igen runt fyra tiden i eftermiddags. Var och hämtade något pris jag vunnit i en fototävling i fotoaffären och lämnade in undervattenskameran. Åt tacos och myste med familjen. Hade öppethus i mitt rum, bjöd in familjen och vi kollade på mina nya fynd och lite broschyrer och så. Sen hade vi fredagsmys i tv-rummet framför nyaste Pirates- filmen och mummsade på godisgåvor. Mys! Nu väntar min alldeles egna säng i mitt alldeles egna rum, som jag tycker jätte mycket om. Blir alltid förvårdnad över hur mysigt mitt rum är när jag kommer hem efter att varit borta ett tag.

Imorgon väntar 50-års kalas i Bankeryd.
Godatt!!
Ute i världen | |
Upp