Äntligen fredag?



Åhh så bästa dagen på länge. inte för att den är överdrivet bra utan mest för att det är en perfekt vanlig dag. Alla avnliga dagar borde likna denna lite. Cola är okej nu men för det är helg. ska äta kyckling-tortillas nu som jag har gjort för att jag är så otroligt äckligt grym på att laga mat. Sen åker jag hem till lilla ljungby. Har en fin långhelg planerad. Varje gång jag läser så tänker jag på hur dålig jag har blivit på att skriva bra, saknar att ha Lasses blogg som inspiration. Inte för att han är bättre än alla andra utan mer för att det går rakt in i hjärtat. Så Lassigt, så caisigt, så perfekt utan perfektion.
Verkligheten | |
#1 - - Christina:

Hej Caisa! jag är med dålig på att blooga, men jag ska börja igen ! :)

#2 - - Caisa:

Jo jag vet att du är dålig. du får börja lite igen. snart är det mars. då har du intressanta saker att säga!!! :D:D ..skriva menar jag.

Upp