saker som händer och sker och har hänt och skett.

 
 
Hej. Sitter på kontoret. igen. sitter inte här så ofta nu längre faktiskt. Jag bor i ett nytt hus nu. I en ny stad. Ni kanske minns hur dåligt mitt internet var förr? nåväl det är ännu sämre nu. Det funkar bäst när det är mörkt ute. Och när man sitter still. Gärna så obekvämt som möjligt. Lite som en radiokanal och om grannarna går förbi på trottoaren utanför så brusar det till och min anslutningen försvinner. Därav fruktansvärd dålig uppdatering på bloggen. Kanske inte hade varit så duktig på det i alla fall, men jag väljer att tro att jag är bättre än så. Om ni skulle ha tålamod så kommer jag framöver försöka lägga upp lite om vad jag ha haft för mig på sista tiden. Så scrolla gärna ner lite då och då. Det är där det händer!! Nu ska jag på marknad och äta middag med fina vänner sen party. Tydligen står vi på "listan" inatt. Hejdå.
Verkligheten | |
Upp