En sista dag på stranden.

Tillbaka på hotellet efter ännu en dag på stranden. Men en dag menar jag 2 timmar. Man orkar inte mer än så för det är varmt ute. Imorgon så har dem lovat ännu varmare väder, kanske skönt att vi åker hem istället då. Idag var jag helt utslagen redan vid frukosten. De andra dagarna har vi ätit, sen gått upp och gjort oss iordning för dagen. Idag va vi redan klara för stranden när vi satte oss ute i skuggan och åt våra flingor. Jag vet itne varför jag äter så sakta men när Josefine hade ätit klart var jag bara halvvägs och hur trött som helst.

Skönt på stranden fast det va varmt, satt med ryggen mot solen hela tiden efter som att jag kände mig lite halvt bränd efter min andra bikini. Vattnet va kallt först, sen kom vi på att det inte var det, det var bara skönt. Inga vågor idag heller. Vågorna var ganska så roliga igår. Gjort slut på vår engångskamera har vi också lyckats med, även om vi inte vet hur. Det var nio bilder igår när vi tog det sista för dagen. Idag tog vi ett kort sen va rullen slut. Spännande att se dem korten, ska försöka framkalla dem ikväll.



Ute i världen | |
Upp