Baby-G

Idag har jag slösat pengar! Jag köpte mig en ny lampfot och en lampskärm. Jag tänkte köpa mig en likadan lampfot som jag fick i julklapp för jag vill gärna ha två. Lampskärmen skulle jag okcså ha en likadan. Men alla sådana lampskärmar va slut, vilket jag misstänkte för jag såg inga förra gången jag var inne och kollade. Den är liksom kantig, dock hittade jag en lampskärm som faktiskt var i samma tyg, den sista i det tyget. Fast den var då rund istället. Hon som jobbade gav mig 20% på den bara för att det var den sista! Blev en likadan lampfot fast en storlek större eftersom att det passade bättre då lampskärmarna skiljde sig åt lite. Mer än såhär betalar ja nog inte för en lampa. När ja satt i bilen innan jag gick in för att köpa lampan så fick jag ett sms som meddelade att mitt paket som jag väntat på nu fanns på ICA MAXI för att hämtas. Glad blev jag. Jag har ni fåt min lekjacka, den är lilla, den passade och den var skön. Fick också min Baby-G! Nöjd med den med. Blev glatt överraskad när jag såg hur liten den var. Inte för att den är direkt liten men alla klockor brukar bli så stora på mig. Hela iden med Baby-G är ju att det ska vara en mindre version av G-Shock. Men ändå Den var liksom lagom! Helt underbart. Tog ett litet tag för mig att ställa in lite inställningar men den tickar på fint och visar nu den tidzon jag lever i och inte tiden i Tokyo! Dag och Datum visar den med! Och sekunder! Den går ungefär 15 sekunder efter text-tv men det känns helt okej.

Verkligheten | |
Upp