Här på ön har vi internetsändaren klistrad på ett fönster. Väldigt 1999.

 
 
 
Sitter här på kontoret igen. Tänkte jag skulle uppdatera lite på bloggen nu när jag fått datorn uppdaterad. Tydligen vill det fortfarande inte fungera riktigt som det ska. Kan inte öppna mina mappar ordentligt och kommer inte åt mina bilder. Nu har program börjat stänga ner sig själva också, firefox har ju alltid varit som det är med även skype har joinat nu. Det positiva är att jag fortfarande kan kolla på film! Yaay! Ska se om jag kan få någon att fixa det, tydligen finns det en kille i stan som kan fixa grejer.
 
Kan meddela att vi har fått internet i huset där jag bor. Den dåliga nyheten är att jag inte kan använda det. Av någon helt oförklarlig anledning. Det är inte det internetet vi ska ha egentligen men vi har betalat för 2 veckor med deras gamla internet tills någon ska komma och fixa det riktiga. Idag knackade en kille på dörren. Första gången någonsin någon knacka. I vanliga fall trampar dem rakt in, men så såg han inte spansk ut heller. Dock pratade han bara spanska. Han satte sig i tvrummet med sin dator lite och bytte ut sändaren, och plötsligt var han försvunnen. Efter det fungerade fortfarande inte internet på min dator. Men det fungerar på Jordis dator så om han är hemma och har loggat in så kan jag få låna den om jag är snäll.
España, Verkligheten | 1999, internet, menorca | |
Upp