MJ's Café

Har fått lite reseproblem. När jag kom hem till jul kunde jag oturligt nog inte öppna min resväska som gått i baklås. löste sig efter ett besök hos polisen och två till Växjö. När jag nu kom tillbaka till Menorca för två veckor sedan, var laddaren till min dator sönder. Det är en ny på väg men under tiden känner jag mig lite isolerad från omvärlden. Dock nödvändigtvis inget dåligt med det. Fått mig att göra tusen andra saker. Fyllt på mitt kreativa lager. Träffat en ny vän. Pluggat. Börjat med nya vanor. Och det bästa med allt, hittat ett café med WiFi bara en kvarts promenad bort. Det är här jag spenderar en timme varje förmiddag.

Det har hänt riktigt mycket sedan jag kom hit men uppdatering från telefonen är inte riktigt min grej. Men nu vet ni läget. dags för mig att ta en promenad i regnet, igen. solen lyser verkligen med sin frånvaro och har endast visat sig en dag de två senaste veckorna. För bättre uppdatering så hittar ni mig på instagram. aanakinskywalker.



España | |
Upp