How to cilmb a tree

 
Nicole har upptäckt den fantastiska funktionen att man kan spela in videos med min kamera. Hon tog med mig ut i trädgården, efter att först bara har provat funktionen en gång påbörjar hon ett projekt med att lära andra "How to cilmb a tree". Hon numrerar alla filmera och hon kommer med så bra och så kloka råd hela tiden. Hur man ska hålla, vad man ska tänka på, hur man tar hand om ett träd. Jag förvånas av hennes intelligens och undrar tveksamt om jag var så smart när jag var åtta år gammal. När hon på kvällen berättar för sin mor om vad vi gjort under dagen berättar hon att vi har gjort videos som vi ska lägga ut på internet så att massor med andra kan se dem och lära sig. Vilket var men än jag visste om. Så om någon är intresserad av hur man lär sig att hänga i knävecken flera meter över marken såhar jag tipsen.
 
España, Verkligheten | How to climb a tree, Nicole, Trädgården, Videos, cajsa, klättra, september 2012, video | |
Upp