Tredje torsdagen i oktober.

 
Spenderade hela eftermiddagen i parken tillsammans med tjejerna. Först var vi i ena parken. Köpte lite mellanmål och sen gick vi till den andra parken. Jag vet inte riktigt hur det hände. Jag beställde en liten bulle med oliver på men plöstligt hade jag en halv liten pizza. Den var Nicole som ångrade sig och bytte med mig. Hon valde först men ångrade sig nog när hon såg att jag valde hennes favorit. Jag fick en liten kaka och en fjärilstatuering som tröst. Sen gick vi till den andra parken. Nicole bestämmde att jag skulle byta frisyr till en som passade mig bättre, vilket innebar smärta för min del. Hon tyckte mest att det var kul eftersom att det gjorde ont innan hon knappt hade rört vid mitt hår. Snyggaste frisyren var denna. Väldigt Cajsa a la 2002. Party-frisyren då!
España, Verkligheten | |
#1 - - Uilma:

Ni ser ju lika gamla ut! :)

Svar: kul systeryster!!
Cajsa Elandsson Granemalm

Upp