Hej jag är någonstans.

 
Blev uppringd på morgonen, hör dock aldrig telefonen så jag satt där i pyjamas och kollade på disneychanel när jag blev överraskad. Det gäller att vara en riktig scout här! Alltid redo. Inte riktigt jag, jag gick aldrig på scouterna när jag var mindre, när kören var slut gick jag hem istället. Vilket innebar att jag nu hade 2 minuter på mig att göra mig iordning, sen åkte vi till en stad som hette någonting och låg någonstans. Lina skulle möte upp en klient och kom på att jag inte hade varit på det stället av ön ännu så hon tog med mig. Släppte av mig vid fyren och lät mig vandra runt. Spelade in en smått förvirrad film som jag tänkte skicka till familjen, men jag fick lite hjärnsläpp av att prata svenska så det blev en film i sann ”hej-jag-heter-vilma-och-är-6-år” anda.
 

España, Verkligheten | fyr, havet, lighthouse, menorca | |
Upp