Välkommen tillbaka till verkligheten

 
 
Hej världen! Jag har legat hemma sjuk sedan förra veckan. Feber. Snorig. Hosta. Ont i Halsen. Ont i kroppen. Varm. Kall. Lock för öronen. Kli i ögonen, och halsen. Jobbigt att andas luft. Folk började fråga mig förra veckan om jag verkligen var okej. När jag sa att jag mådde bra kollade dem lite oroligt på mig och frågade en gång till. När jag tillslut insåg att jag kanske faktiskt var sjuk så hände det något så filmigt som att jag fick soppa. Hade till och med fått äta den i sägen om jag hade velat. Blivit riktigt väl omhändertagen. Fått skål med frukt på sängen och fått ligga och sova i min gräddbakelse om förmiddagarna. Tur det för jag har vaknat febrig om nätterna. Fått medicin och den har varit supergulliga.
Tror egentligen att jag varit lite sjuk de senaste veckorna, men nu känns det som att jag äntligen börjar bli mig själv igen. Det som känns mest nu är att jag fortfararande inte hör riktigt.
 
Under mina eviga timmar i sägen, utan disneychannel och internet har jag fått andra saker gjort. Rensat bland mina
miljontals bilder och mappar i datorn. Börjar se riktigt bra ut nu. Inte kommit till fotona riktigt ännu bara. Så sjuk är jag inte. Det kommer ta en evighets evighet. Har även kommit fram till att det evntuellt inte är helt och hållet datorns fel att allt inte har funkat som det ska utan att det till stor del hängt på den externa hårdisken. Den ska föreställa ny och bra. Och den är långt ifrån full men känner ändå att den mest är svart och svår. En grön skulle antagligen funka bättre. Så om allt flyter på som det ska nu kommer det tilloch med komma upp lite bilder framöver!
 
España, Verkligheten | |
#1 - - Ronald W:

JAG VILL SE BILDER!

#2 - - Voldemort:

När du inte är sjuk :)

Upp