ocho de noviembre de dos mil doce.

 
Sitter och kollar igenom foton på vad jag egentligen borde visa för er här. Vet att det var ett tag sedan ni hörde om något spännande jag gjort eller såg några foton från ön. Jag skulle kunna ta något om när jag skulle shoppa i Ciutadella och klev av bussen och vadrade i helt fel riktning, hamnade vid havet, mötte vilsna engelskmän som trodde jag kunde leda dem rätt. Och när jag väl hittade centrum så var den enda affären som jag verkligen ville till sängd just den dagen, 22 oktober. Jag skriver massa dokument i datorn och jag försöker skriva dagbok, även om det gått fruktansvärt dåligt de senaste veckorna. Så varje gång jag ska berätta någonting så känns det som att jag redan berättat det tusen gånger. Och jag ska nog inte skriva något som det som hänt förut utan ta det lite mer som här, nu och idag. Annars om jag börjar gå tillbaka i tiden får jag sådan press på mig och känner att det måste bli så bra så att det istället inte blir någonting alls. Kanske kommer upp någon mixad version av bilder från Barcelona eller så senare. Vi får se vad jag får tid över till. Såg ett gammalt klipp med Charlieissocoollike nyss och antagligen borde jag fundera på att prioretera min tid lite annorlunda. Morgondagens mission. Planera lite. Skriva fina lappar och hänga upp på mina väggar!
 
Det jag kommer bjuda på är bilder från den 3 november. Inte nu. kanske inte idag. Men det kommer. Det jag ska göra idag är att köpa pärlor. Råkade vandra in i en butik i veckan som hade en liten dold avdelning med pysselgrejer. Jag hoppades på fina papper osv så jag kunde göra lite kort, men istället hittade jag dessa pärlor och så vidare. Inget himmelrike direkt men tillräckligt för att jag ska kunna göra något som är kul som jag itne brukar ta mgi tid till.
España, Verkligheten | |
Upp