Hej Göteborg.

Uppdatering från Göteborg. Jag vet att jag hade tänkt att komma hem och så men jag trivs ganska bra här så jag  bestämmde mig för att stanna lite längre än vad jag först hade planerat. Åker nog vidare till Jönköping sen, imorgon eller så. Hälsa på Farmor lite.
Haft fina dagar. Upplevt kallaste vädret på flera månader. Fått gjort lite inför studenten. faktum är att jag har suttit och hållt på med en sak till det, i närmare 6 timmar nu. Dags för en paus, ta sig ur soffan och ge sig ut på stan kanske, skulle kunna möta upp Josefine när hon slutar jobbar så kan vi åka tillsammans hem. I tisdags hade jag en heldag med Josefine, det var inspirerade, vi besökte bland annat en av våra favorit butiker. Massa fina inredningsgrejer och som vanligt vill jag ha massa, mest skåp och sådant. Igår hade jag en fin dag på stan med Anna-Panna. Tänkte jag skulle shoppa massa och mår bra, allt jag kom hem med till mig själv var dock en skjorta, inte övredrivet kul för mig, men skjortan är fin och plånboken mår bra. Framför allt kul att träffa Anna. Hon får mig att känna mig som en rolig person. Hon uppskattar verkligen mina dåliga skämt. Hon presenterade mig för ett schampo som jag nu har funderat lite på. Kankske bli att ett sådant får följa med hem nu i eftermiddag när jag ger mig ut på servett-jakt.
Verkligheten | |
#1 - - Sarah:

Vad ska du med servetter till? :)

Upp