Lite film såhär på lördagskvällen.

Vissa filmer har jag haft på datorn i en evighet. Filmer jag känner att jag borde ha sett men i själva verket inte alls känner för att se. Som Remember me och The Notebook till exempel. Nu ikväll tog jag faktiskt tag i saken och vi kollade på en av dem i varje fall. Visseligen mest därför att filmen vi hade tänkt att se tog ännu en evighet att ladda upp. Kollade på Remeber me under tiden vi väntade. Sarah pratade redan tidigare en dag om vilket fint slut båda dessa filmer har. Jag väntade mig värsta slutet. Antar att jag blev lite överraskad av det och kanske kommer fundera på det. Men jag hade valt ett annat slut. Utan tvekan. Filmen i övrigt var fin, blev lite rastlös av att kolla på den ibland bara. Claire ifrån Lost är med. Hon är fin. Robert Pattinson är inte alls så snygg som folk i allmänhet verkar tycka. Färgerna i den var lite som Twilight i vissa scenet, sådär grönaktiga. Det är lite mys men ingen feel-good-film liksom. Om jag inte har fel så är det samma filmbolag som Twilight-filmerna. Helt okej soundtack till den dock. Hade jag haft spotify på denna datorn hade jag eventuellt kollat upp det lite mer. Nåja nu har jag sett den. Checka av den på listan.


Kollade på Crazy Stupid Love efter det. När den äntligen laddat klart. Den var bättre. Lite roligare och lättsammare. Finns egentligen inte så mycket alls att säga om den. Kommer inte fundera så mycket på den men den var rolig när man såg den. Ryan Gosling spelade i den, nu kan man ju tro att vi har någon grej för honom eftersom att vi kollade Lars and the Real girl igår där han också var med. Men varken jag eller Sarah tänker så mycket på honom tror jag, tror dock att min kusin gillar honom. Rollerna han gjorde i dessa två filmer var i vilket fall väldigt olika och man tänkte knappt på att det var samma person. Ikväll lyckades jag inte heller förstöra stämmningen med att välta ut vinglas och bränna popcorn som igår. Vi åt chips och drack te ikväll istället...

Tv/Film | |
#1 - - kisstina:

Alltså Robert har ju aldrig varit snygg efter Cedric :P

#2 - - Cajsa:

Tänkte fylla i att mitt namn var anakin..tokigt



Nej men eller hur, jag var aldrig så kär i cedric men han var ändå bäst! Han har en viss förmåga av att alltid vara död eller?

#3 - - Ronald W:

Nej inte Kisstina heller. Hon tyckte mest att han var söt men det är ju ändå Cedric vi pratar om, så ja han är ju död ^^ Cho saknar honom kanske.

#4 - - Cajsa:

Men du ron. Tror du kanske inte att cho har kommit över honom nu. Så mycket som det går kanske.



Dem dejtade egentligen inte länge och det var många år sedan han dog.

Upp