Och så var det ju det där med Jake...

 

 

Har börjat läsa om twilight böckerna igen.Läste ju aldrig klart den sista och så har jag bara bläddrat lite i The second of Bree Tanner. Hade lite ångest över att lämna Göteborg i Fredags. Riktig ont-i-magen-ångest. Så jag tyckte att jag likväl kunde bädda på ångesten med lite twilight när jag ändå håller på. De vanliga känslorna när man försvinner in i en bok har inte riktigt kommit ännu men så har jag också bara läst omkring 150 sidor. Jake har nyligen gjort entré och då vet man att känslorna snart kommer. Jag skulle valt Jake varje gång. Även om Edward är drömkillen. Råkade snubbla över Trailen till den nya filmen. Ser helt okej ut.

 

 

 

(När jag pratar om karaktärerna så är det alltid från boken. INTE FRÅN FILMEN! men det vet ni väl redan.)

| |
#1 - - Christina:

Alltså jag hoppas jag kan se filmen, har inte sett fast and furious än, eller pirates of the Caribbean! haha men jag trodde det var Damon nu? ):

Upp