31 Juli är en speciell dag för sådana som mig.




Den 31 Juli är fördelsedagen för två fantastiska människor som har förändrat allt och alltid kommer finnas med mig och delvis har gjort mig till den jag är idag. Idag fyller J.K. Rowling 46 år! Jag tvivar på att det är någon av er som inte vet vem det är men för att det inte ska bli några missförstånd så vill jag ändå säga att det är den underbara författaren till böckerna om harry potter. Och nu är det ju inte bara hon utan även vår fina vän Harry potter som fyller idag. Fin dag. Nu blev det ju inte alls som förra året med fest och tårta med kära vänner. Men har ändå ägnat en tanke på både födelsedagsbarnen och de andra kära vännerna idag. Svammel


Idag har J.K. Rowling fyllt 46 år. Jag skulle kunna skriva mycket om henne. Hur hon förändrade allt. Men det tänker jag inte göra. Istället vill jag precis som så många andra bara säga tack. Tack för allt. Ibland fylls mina ögon av tårar när jag tänker på dig och allt fint du har gjort. Som så många andra innan mig redan uttryckt sig. Tack för den magiska barndom du har givit mig.

Även Harry Potter har firat sin födelsedag idag. Förra året firade vi det med tårta och kalas tillsammans med kära vänner. Idag ägnade vi mest en tanke och tänkte på fina minnen.



Harry Potter | |
Upp