Årets första drömmar.



(2011-01-01)

Till att börja med kan jag berätta att jag drömmde att jag jobbade massa och jobbet bytte lokal hela tiden. Den riktiga sanningen är förstås att jag mest latade mig på jobbet men det va inte så kontistigt för allt var så förvirrande att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag hittade en filt med en uggla för 311 kronor, när jag provade den blev det en kofta med nalle Puh. Helt plötsligt var det en frisörsalong med ett väntrum med säkert 50 pers. Jag passade barn istället. Följe med en tjej och slängde thaimat. Påvägen dit konstaterade vi att fångarna-på-fortet-borgen låg en timme från land och jag räddade ett båtsläp i miniatyr påväg till borgen från ett hemst öde. Gick egenom garderob efter garderob för att hela tiden komma till nya ställen. Slutligen fann vi kineserna och gav dem deras skräp. Allt detta skedde förövrigt inne på Roddys som inte bara var ett fik utan mest mestod av en gigantisk hotellobby. Dettta var inte denna drömmen som gjorde intryck på mig. Jag hade också en annan dröm förstå ni.

Jag var tillbaka i Kungsbacka i mitt rum.
Det var varmt, början av sommaren.
Jag gick ut genom dörrarna till min balkong.
La mig på marken och bara njöt av sommarvärmen.
Det var fint.
Drömmar | |
Upp