The pretty reckless - Make me wanna die


Sitter och fryser i mitt kalla rum nu. Precis höjt elementen lite. Bytt om till ett par aningen obekvämare byxor då jag knappt vågar röra mig i mina älskade svarta som har spruckigt. (Dom gick sönder när jag va på bio i Göteborg, hela vänstra halvan bara sprack och jag hade tyvärr inte svarta underkläder^^ Nu är dom dock lagade men för ömtåliga för att röra sig för mycket i.) Försöker återigen skriva på mitt CV men det är sååå tråkigt att jag verkligen inte kan koncentrera mig. Istället kollar jag på ljudlös tv och lyssna på Taylor Momsen - Helt och hållet Christinas fel!

Tänkte hitta en bild på taylor att lägg in men allt jag kommer fram till är att jag saknar Gossip Girl och ofc Chuck Bass!
Verkligheten | |
#1 - - Christina:

förlåt :(

#2 - - Cajsa:

Hahha lugnt! jag förlåter dig!

Upp