Halloween på G.

Helt galet hur trött jag är numera. Steg upp vid ett idag, det är faktiskt inte okej. Innan tolv är okej. Helst ganska så tidigt men det är okej att vara trött ibland. Tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll, blivit lite sent de sista dagarna, sen vill jag alltid läsa innan jag somnar med så det har blivit jätte sent. Nåväl nu är det kört för idag. Får försöka ta mig upp imorgon i alla fall. Men jag har i alla fall varit duktig och gjort mina fem jobbansökningar för denna veckan. Frågan är hur det ska fortsätta nästa vecka, känns som att jag sökt alla jobb som finns häromkring nu.
Till något lite roligare, det är ju Halloween denna helg och då det inte verkar som att jag själv ska fira detta på några vis så passade jag i alla fall på att fixa min systers naglar i halloween-tema. Det blev fint faktiskt. Skulle tagit en bild på det men får se om jag hinner ta en när hon kommer hem från skolan. Fick även ett ganska så oväntat men kul sms innan idag, Linda ska iväg på Halloween-fest imogon och ville gärna att jag skulle fixa med hennes smink. Klart man ställer upp. En fet blåtira och en spruken läpp blir det. Kanske har ännu en halloween-sminkning till på lördag men personen i fråga verkar ändra sig hela tiden så vi får se. Imorgon kanske även Christina kommer hit, kanske. Jag får inte alls tag på henne så vi får se det med. Hoppas i alla fall.
Verkligheten | |
#1 - - Malin:

haha, kan vara det att jag inte hade mina glasögon på mig? ;D;D

Upp