eco sneaks


Köpte nya skor i Lördags. Var inne i Gbg med Jessjess för att fixa massa saker nu innan jag tar studenten, bland annat skor att ha på fötterna då jag springer ut. mamma tyckte inte det va okej med mina adidas och mina converse var för smuttsiga tyckte hon (+ att jag får skav på lilltån av dem). Vet inte vad jag hade tänk för skor. egentligen ska man väl ha sandaler eller liknande men jag känner mig så fruktansvärt naken när jag har det på mig, det är så mycket fot. Så hittade jag ett par beiga med lila skosnören, dom var ganska fula men jag kollade på dem ändå, drogs till dem. Sen kom jag så klart på att jag inte gillar lila egentligen. Så gick runt i massa andra affärer. Inne på dna shoes hittade jag ett par blommiga sneakers som hade varit ganska snygga till, tyvärr fanns som inte alls i min storlek, sen såg jag dessa. jag vet inte varför, det är egentligen ingenting speciellt med dem, men det är samma som dom lila jag kollade på tidigare, men en annan färg då. Och dom va helt perfekta, jag som är så kräsen med skor, domma va så sköna och så perfekta för mig. Det ser nästan ut som att jag har små fötter när jag ha dem på mig och sulan är så mjuk och skön att det känns lite som att flyga! Sitter ochtänker på dem med hela tiden och prova dom då och då. ska nog byta skosnören innan studenten, prickiga känns inte helrätt. Man fick ett par rosa till men det känns inte heller helt rätt. Ska försöka hitta vanliga beiga eller spets för att matcha till klänningen istället!

Så där fick jag mitt positiva inlägg. Fick nämligen ett tråkigt mejl strax innan jag skulle börja skriva, mina arbeten blev ju en dag försenade på grund av att jag haft/har problem med mitt internet. Tyvärr så är arbetena försenade säger lärarna och dessa arbeten kommer inte med i betygen (=IG). kul! Känns ju lite som ett slag i magen!
Verkligheten | |
Upp