New Moon

Har hela dagen tänk på alla underbara, och mindra underbara saker jag borde skriva ner innan dem försvinner från mitt minne. inte för att det är viktiga saker som betyder speciellt mycket, har redan lyckats glömma hälften av dem men så kan det vara. Även då jag itne har någon skola på måndagar var jag idag tvungen att stiga upp för att lämna in utbytesstudent i skolan vid 8.20, såklart visar det sig att ingen börjar skolan innan tio på måndagar. hur ska jag kunna veta det? Jag lämnde henne vid datorerna och gick och köpte en film istället, och av någon anledning köpte jag w.i.t.c.h -tidningen som jag brukade prenumerera på när jag var yngre. jag borde ångra det, men det gör jag inte. jag gillar den. Gick hem och kollade på vampire diaries osv. Damon är snygg!! Nåväl, nu ska vi kolla på Dagens inköp; New Moon! spännande. jag vet att den inte lever upp till mina förväntningar efter boken, då jag redan sett filmen på bio två gånger. Men ändå värt att se. tycker dom har mysig musik i filmerna med. Bästa musiken när man ska sova!

Verkligheten | |
Upp