En gång hade jag små vänner som kom på påse.


Kommer ihåg när jag var mindre och jag fick sådana här små Sea Monkeys, fast mina var i en blå grej istället för röd. Jag tror jag var ganska stolt över dem, men alla mina vänner som inte kom på påse sa till mig att dom inte levde på riktigt, dom sa att det va fejk, för man kunde inte börja leva bara för att man hälldes från en påse ner i vatten. En dag dog dom, tror dom torkade ut för att jag var på semester, eller så glömmde jag bara bort dem.
Verkligheten | |
#1 - - malin:

men eller hur! allting hade varit sååå mycket finare då :')

#2 - - Elin:

men fy vad jag kommer ihåg när du hade dom:D

Inne vid tvn, på en hög bokhylla typ.

Minns inte om jag var en av dom som inte trodde dom levde, men jag ville iaf ha likadana.

#3 - - Caisa:

Haha det stämmer säkert att du kommer ihåg det. vet inte heller om du trodde det eller inte. kommer bara ihåg att tina sa att dom inte levde :P

ganska söta va dom ju :D

Upp