Bill+Shane



okej detta kan inte vara bra! Bilderna symboliserar delvis någonting som jag känt i mitt hjärta ett tag nu. Känns som att det finns något jag vill säga. men jag vet inte riktigt vad bara! Kan vara en sån där Eliknorr-Caisa konversation som saknas. för det känns som att vi båda har våra delar av bildern.

Uppfölljningslista från igår:
  • Skivan jag brände ut funkade inte
  • Lämnade lättat in projektet. han läste lite direkt och skickade tillbaka lite. så nu är jag inte klar ändå. för klart jag vill höja betyget om det går!
  • Jag kollar på L word varje dag.
  • sovit 2 timmar de senaste 40 timmarna.
  • Lagt undan skor till balen. (dom passar inte alls balen. men dom passar mina fötter)
  • Vann på trisslott igår! kändes bra! 50:-

GODNATT!
| |
#1 - - Alexandra:

sv. Ja den är grymt snygg, en kompis till mig har sytt den på bilden och hon håller på att sy min också nu! :D Ljusgrått blev det. :)

Upp