03:57

Sitter fartfarande vaken! precis avslutat mitt projektarbete. möjligen att det blir någon sista redigering i skolan imon när jag har håltimme! om jag ens orkar gå upp vill säga! för om två timmar ringer klockan (mobilen alltså) men tyvärr är jag ganska så värdelös på att stiga upp. Tänkte jag skulle skriva något meningslöst inlägg om absolut ingenting innan jag lägger mig i sängen bara.
Det ändå som finns i mitt huvud är Plugg, skola, Plugg, student, Plugg, spanien, Plugg, TV (ofc), plugg och Tokio Hotel så klart! vet inte vad som hänt men känner att ännu en del av min Nördiga sida inom min har vaknat till liv. Kisstina och jag satt och skröt om våra Underbara TH-skivor tidigare under kvällen! av någon anledning så har jag köpt en skiva utan bonuslåtarna! så fick bränna ut en skiva med dem istället!


Kan berätta lite annat som hänt under dagen istället. en lista. listor är bra! puktlista idag tack!
  • Gick utanför huset utan mina vita adidas(!!!) Ganska stor grej, kändes som att jag gått hemifrån i pyjamas eller utanbyxor eller liknande. riktigt sådär obekvämt som om man glömt någonting.
  • Var med Jessica när hon fyllde in sin tattoo - första gången jag såg det irl - det va inte alls så spännande egentligen.
  • Var på Freeport. letade efter balskor. Hittade en del fina, dock inte jag kunde gå i. (Mina ögon föll mest på vita sneakers- liknande mina adidas, imorgon går jag inte ut utan dem.)
  • Luktat sopor i huset sen jag vakande. misstäntke först att det va jag som luktade men lukten följde itne med mig till skolan så det kändes lungt. sopbilen kommer nu på morgonen och hämtar sopor, har klart glömt ställa ut dem, men jag vågar inte gå ut när det är mörkt så det få vara.
  • glömt att duscha! så måste stiga upp tidigare. varför ens gå och lägga sig?
  • hade det varit ljus på natten hade jag antagligen gått ner och bakat en tårta nu som jag kunde haft med mig till skolan imorgon och bjudigt alla på. Jag äter ju inte själv tårta så gör inte mig så mycket. men synd för er andra att natten är mörk! annars hade ni blivit feta med min hjälp!
  • Mitt hår ser ut som ett fågelbo -vilket jag älskar- skulle gått såhär hela tiden egentligen men det är ett uppsatt fogelbo och det drar lite kalt om öronen. svårt att ha mössa på detta med utan att se ut som en uppsvullen svamp!
  • Fick massa random medelanden från min lärare tidigare idag. vet inte om det är meningen att jag ska komma på lektionen imon eller ej, men hela mejl-konversationen slutade med ett "krya-på-dig" från min lärare. varför vet jag inte. vad jag vet är jag inte sjuk! kanske hon vet något jag inte vet?
  • Jag älskar vita stumpor för er som inte vet. använder endast vita stumpor! har bara köpt 11 par i år tror jag! använder endast Lindex speciella vita med (förutom vid vissa specialla undantag). är ganska lycklig över att lindes äntligen tagit in vita 4-pack igen. tidigare va det 3 par i andra färger eller mönster och sedan ett par vita. kändes lite onödigt. men min mamma fick massa stumpor i fina färger då i alla fall. har önskat mig ett nytt paket i studentpaket.
  • följade är en länk till en annan studentpressent jag skulle bli väldigt lycklig av: http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?ID=NN7017&catid=0
  • Just det! Tom Kaulitz största misstag! någon som kan gissa? i värsta fall ger jag Kisstina rätt att gissa för hon kan svaret!
Först så en random bild på någon jävligt (okej jag vet, jag svär inte) sexig kille:



sådär ja...Nu är det dags att sova!
Godnatt

| |
#1 - - Christina:

hahahaa! Jag vet hans största misstag! :D :D

Men shit unge! så sent! hade jag aldrig klarat! :O

#2 - - Caisa:

Jag klarar inte heller! inte varit trött på hela dagen egentligen men känner hur det hinner i fatt mig nu! ska sova 5 timmar innan jag ska upp igen nu! :D

Upp