17 år i staden där jag växte upp och så märker du hur fort det går?




Egentligen saknar jag att vara 17. Att vara 17 var allt!
jag tänker på det ibland, varje dag faktiskt! att vara 17!
allt och inget. drama.
Verkligheten | |
#1 - - alma i am i am:

jag saknar den tiden med dig :)

#2 - - Caisa:

Det var en fin tid egentligen! jag har inte sett det riktigt så förut bara. saknar med!

#3 - - alma i am i am:

tycker vi ska baka muffins med glasyr snart igen!

#4 - - Caisa:

Ja!! verkligen men vet du vad jag tycker? jag tycker att vi gör bättre denna gången! inte sånna som sjunger ihop så mycket amerikanska muffins liksom! det gör vi nästa gång!! fast dom små var så söta!!! :D

#5 - - Christina:

åh! det var fint när du hade svart hår! men det du har nu är med fint ju :)

#6 - - Caisa:

Saknar det mycket! men ska färga det lite mörkare nu iaf, fast inte svart! :P

#7 - - alma i am i am:

JAaaaaaaaaaa! Foto och fikahelg när du är hemma! miss alot,

#8 - - Caisa:

Ja. kanske vi kan ta en fika i växjö nästa vecka annars! peppa!!!

Upp