Kisstina

TISDAG

Kisstina var på besök i stan i tisdags. vi gjorde mest det som vi gör bäst. Var galna och tog lite kort. Har känt att jag lyckades dra på mig en liten hjärnskakning med, men det kanske bara är som det känns eller så hade jag den redan innan.  Passade på att kolla på tv med. Tisdagar är trotts allt min tv-dag och jag vill ju inte missa alla mina underbara tv-program eller Ryan!






ONSDAG


Vakande klockan jätte-tidigt av att christina skriver på mig "CAISA!! CAISA, HUR GÖR MAN!!??" det var min systers väcka klocka som hade börjat ringa brevid hennes säng. Hon mummlade något om snooze-knappen, sen somnade vi om. En stund serare hände det igen! "CAISA!! CAISA, HUR GÖR MAN!!?? VAD SKA JAG GÖRA" hon fick dra ur kontakten. Nästa gång vi vaknade var halva dagen över och vi åt frukost och sminkade lite för skolan.


Verkligheten | |
#1 - - Christina:

dumma klocka!

Upp