You gave me the kind of feeling people write novels about.

Skulle vilja dela med mig av något smart. på sista tiden har jag haft lite svårt att somna och har då istället legat och funderat på smarta saker - sådana saker som jag är alldeles för lat för att skriva ner, för jag lär ju minnas dem ändå tänder jag. Det gör jag aldrig. Minns dom lite vagt bara och det jag minns låter inte alls lika bra som det gjorde på natten.

Håller på att läsa New moon nu igen, tänkte jag skulle läsa den en gång till innan jag ska på bion, så jag kan klaga på allt som är dåligt och fel. Med tanke på att min plan med en-bok-i-veckan har fungerat ganska så bra så tvivlade jag inte speciellt mycket på att jag skulle klara det men nu har jag bara 2 dagar på mig. Hinner inte läsa så mycket heller och är bara på kapitel 3 om jag inte minns fel. Hade helt glömt bort hur ont det gjorde att läsa denna boken. Känns som någon drar i en tråd som har en period av mitt eget liv från 2007/2008 fast i en annan dimension fäst i andra ändan, och drar upp det till ytan igen. Tur att det sjunker så lätt på dagtid. Inte för att det finns så mycket för mig att röra vid där ändå, det mesta är bara en tjock dimma, glimtar igenom ibland men orka inte ta tag i något. Jag gömde allt där i dimman, vet inte om jag planerade att någonsin vända tillbaka dit eller om jag kanske gillar att ha lite dimma där jag kan flyta omkring på dåliga dar. Dags att kämpa vidare med boken, jag kan klara det för jag är ju ganska så grym ändå!
Verkligheten | |
#1 - - besarta:

haha skojar du eller? så var den inte alls på mig.. det kanske bara är på mig ögonfransarna blir ännu finare dagen efter med den.. haha men det lät lite roligt när du skrev att du vakna med typ 3 ögonfransar hahah! och den första mascaren med det vita blev det ju ingen skillnad på mig med den, man såg på mig att jag hade vitt klet under typ haha, vad roligt att mascarorna fungerar så olika på olika fransar ! men tack för din kommentar iaf:D

Upp