Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.








Äntligen känns det som om att jag har fångat en näst intill perfekt balans i livet..
allt är egentligen så underbart, visst det är fortfarande så mycket som saknas och borde vara så mycket mer. men jag lär mig mer och mer att ta vara på det som finns och det som är.
Jag känner mig så bra hela tiden, känner en lycka som aldrig riktigt försvinner.
det som jag skulle vilja påstå är problemet, är min trötthet som tar över livet och får mig att inte orka.
jag orkar inte göra allt det jag vill, jag orkar inte le så mycket som jag egentligen tycker att jag borde eller jag egentligen vill. fast kanske är det likbra, om energin hade funnits här hade det alltid funnits något annat hiner som kommit emellan.


| |
Upp