Yaaay! (100)



Skulle kunna skriva något knäppt inlägg om min älskade Jacob igen men det är nog bäst jag låter bli. Idag var jag ledig från skolan så jag besökte göteborg och inhandlade lite julklappar istället. Så gott som klar med det nu. Inhandlade även - äntligen - ett nytt vitt linne. Ett eget! inte för att detta kommer hindra mig från att använda det andra, men nu kan jag tvätta det ibland! :D Kvällen slutade på biopalatset med MalinMalin! Såg New Moon igen! den gav ungefär samma känsla som förra gången, inte lika starkt bara. Fint ändå! Ljög innan, kvällen slutade inte där, när jag komm hem låg det nämligen ett paket till mig i trappan. Pappa har lagat min ena laddare så nu kanske datorn kan fungera ett tag i alla fall :D
Okej, nu ska jag sova/läsa/drömma om Jacob! (:

(Detta var mitt hundrade inlägg! bra jobbat caisa!)
Verkligheten | |
#1 - - Christina:

Jacob! haha! ingen mer edward?! :O

Upp