episode8wtf?!

Okej, vart har episode 8 på säsong 2 av Dirty Sexy Money tagit vägen? Nu så har jag fått reda på att detta avsnittet finns tydligen inte ens, dom sände det inte ens på tv i usa! Dom kunde åtminstone har satt upp en lapp eller något om det, så man vet liksom och inte lämnas med ett stort mysterie att lösa. Idag sändes i alla fall episode 9, vilket borde innebära att jag kan kolla på det imorgon (:
Nu är frågan den om man ska gå och lägga dig, ska upp tidigt imorgon nämligen, jag börjar vid 8.30, eller om man ska dygna. jag har haft lite problem med att sova sista veckan, inte så att jag inte kan somna när jag går och lägger mig utan bara att jag inte känner för att gå och lägga mig. Tänkte om jag dygnar så kommer jag bli jätte trött imorgon kväll och gå och lägga mig i tid. Vi får se vad som händer, få verkligen inte försova mig bara, ska göra provet som jag skulle gjort varje dag denna veckan.
| |
Upp